Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 3 marca 2012

Konkurs z mega nagrodami xD/10 sekund

Tak więc na moim 2 blogu zrobiłam mega konkurs w zakładce Konkursy ;D!
Do wygrania duuże nagrody, serdecznie zapraszam Was:D
Oto mój 2 blog(kliknij:3)
No i 2 sprawa, co sądzicie o 10 sekund?
Ja osobiście ich nie cierpię-,-

To oszustwo, pójście na łatwiznę i jest sprzeczne z celem serwisu MovieStarPlanet- robieniem filmów.
Proszę Was bardzo o nierobienie ich♥
Ludzie widzą Was wtedy jako leni którym nie chce się przysiąść nad jakimś ładnym filmem:(
Zobaczcie AnanaseQ,Paolę,Mychę231, Kamila ;), ALAKINGĘ i innych:)
Oni nie mają 10 sekund, mają ciekawe filmy i wysoki level:D
Zapraszam do mojego klubu ,,Nienawidzę 10 sekund`` c;
Kto protestuje ze mną xD?
Za dużo piszę ostatnio, muszę przystopować xD
Pa pa, trzymajcie się ciepło kochani:)!

2 komentarze:

  1. Uważam tak samo.. Nienawidzę się za to że kiedyś robiłam 10sek.. Nienawidzę :( Mam nadzieję że mi przebaczyliście ;( Od teraz aż do końca mojej przygody z MSP będę robić normalne filmy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja też raz zrobiłam 10 sekund i wiecej ich nie zrobię;)

      Usuń