Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 4 marca 2012

Imprezka!

Hejo :) Dziś u Lolinkassi była imprezka, poszłyśmy tam razem z Adą. Był straszny tłum, sami zobaczcie:
Warzywka są wajne <33 Na tej imprezie byłyśmy krótko, dlatego tylko kilka zdjęć:
Kabanasonujemy <33 (co kolwiek to znaczy XD)
No to nawet nie kilka zdjęć z tej impry, a dwa ; D Później z Adą doszłyśmy do wniosku, że w takim tłumie nie da się bawić i urządziłyśmy własną prywatkę u niej. Oczywiście nie odbyło sie bez zdjęć.
To grupka ludzi , którzy przyszli na naszą prywatkę. Zaproszonych było dużo więcej, ale wszystkich informowałyśmy kilka minut przed prywatką, więc co się dziwić?
A kysz ciuchcio! x-o Przejechały po mnie :(( (xd)
Konduktor mnie wkurzył, a miałyśmy robić pociąg.. kazałam jej , żeby mnie za to ciągnęła : D
A tutaj se lolujemy ; P Zauważcie, gdzie trzyma się Ada=) O.o
A to już początek bijatyki.. Vena powiedziała, że stawia na Adę, a mój zwierzak kibicował mnie : P Nawet skakał! xD
A tu też lolowanie.. i akurat ja wywijałam na parkiecie :)
'mądre" kobity.. ale i tak uważam że byłam wtedy najmądrzejsza :8
Bez komentarza -,-
Bez komentarza -,-
Zjem cię Ada.. bo lubię pasztet ! x-o
To już wszystkie zdjęcia.. dużo ich.. Dziękuję za tak świetną zabawę! Szczególnie tym, którzy zostali do końca :)) Pozdro !

1 komentarz:

  1. Wiesz Ty co xD!
    Ale prywatka się udała xD
    Fajnie się jeździło ciufcią xDDD
    Ale niefajnie się pokutowało za zwiewanie od wariatów-_-
    xD
    No i nie trzymałam się tam gdize zauważasz xD
    To... zbiego okoliczności xD

    OdpowiedzUsuń