Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 22 marca 2012

Nowy konkurs

Muzyczka do posta.

Hej ☻Jak pewnie widzicie dzisiaj jak co tydzień w czwartki od 10-12 pojawił się nowy konkurs. Dzisiaj nazywa się on "Syrenka"... Czy im już kurde pomysłów braknie ? ._. xd Kiedyś był podobny jak mniemam milordzie xd Wybaczcie ale mi się nie podoba ;/ Ale cóż mam mało do gadania... Oto on :


Hm... Niezbyt interesujący ale jak już mówiłam to jest maine zdanie. Obrazek też niezbyt pociągający... Jak już to moim pomysłem na konkurs MSP z syrenami opierał by się na krwiożerczych istotach takich jak w Odysei lub Piraci z Karaibów na nieznanych wodach. Tam syreny mamiły żeglarzy swym głosem i jeśli się nie mylę żywiły się nimi xd Lekcje historii wam zapewniłam XD Dobra srututut przechodzimy już w temat ubrań. Ogólnie... Ubrania brzydkie :/ Niestety... Jedyne co mnie zainteresowało to nowe włosy xd Są szekszy 8) No dobra, dobra oto tradycyjnie zestawy VIP oraz Nie VIP

VIP

Nie VIP.

W zestawie VIP chciałam by był delikatny i tajemniczy. Kierowałam się chęcią zrobienia syreny z nogami czyli tajemniczej kobiety wyłaniającej się z wody. Ta mój mózg jest raczej tajemniczy XD W zestawie nie VIP chciałam stworzyć normalną plażowiczkę ;D Niestety nie zrobiłam zestawi z tymi nowymi włosami ale ona są boskie :P Teraz pora na animki i na moje (nie)inteligentne teksty XD

 Bejbe ogony są szekszy *-*
 Biedronka... Niskie ceny x-o xd
 Stefan ! Podejdź tu bo mi tyłek już drętwieje xd
 Patatajam na mym koniku XD
Trójząb ci w oko o.o
 Szpan xd
 Nowy Rebius 500 w zestawie : Odgryzarka rąk, światełka XD
Tak wyglądają moi znajomi gdy widza że mam w szkole chipsy ._. xd

Animki no.. mogą być ;d Syreni śpiew i ośmiorniczka są najlepsze wg. mnie :) Chciałabym mieć nieskazitelny głos jak syreny... Bo wygląd mam w d. xd No dobra widać zanudzam was xd Pacze na cb. O.O Co ja pacze? xD Dobra na koniec tła i cała reszta :
Meble
 Tła

No to... Już koniec posta ;D Już widzę waszą radość xd Dobra pożegnam się *-* Albo nie... Albo... Tak... Nie..Tak... PLACKI ... Tak? Pożegnam się {*}_{*} No to... Papasiusiu XD

2 komentarze: