Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 21 marca 2012

wielkanocny vip ?!/ zmiany

Najpierw o wielkim powrocie blondi do bloga! Niezmiernie się cieszę, że do nas wróciłaś! Wiedziałam, że nie wytrzymasz długo bez tej naszej grupy pozytywnych idiotów :p Przywróciłam zakładki blondi, dodałam ją do tekstu  , gdzie piszę kto prowadzi tego bloga. - czyli najważniejsze rzeczy. Jutro zajmę się zmianą nagłówka, jeżeli Blondi mnie nie wyprzedzi (nie mam nic temu przeciwko, lubię jej nagłówki ^_^) XDD Okeja, Next temat . !

Wchodząc ma MSP zauważyłam nowy VIP! Chyba Wielkanocny. Wszystko ok, cieszę się. Jest tylko jeden chaczyk... czemu wciąż pisze, że to diamentowy ?!
Pomijając fakt poważnej pomyłki, zobaczmy co nam przygotowali. Wszystko takie różowiutkie.. rozumiem, że Wielkanoc to czas takiego jakby nowego życia (np. kurczaczki, baranki...) i towarzyszą temu radosne kolory, ale bez przesady! Sami zobaczcie:
Dobra, przy tym króliku to się złamałam.. ale reszta.. weźcie np. tą sukienkę! Po co mi taka? Jeszcze by uszło jak by szło kolor zmienić -,- Ten kurczak w jajku też nie zachwyca.. długo bym mogła jeszcze tak gadać . Co dostanę , jeżeli kupię jakiś pakiet vip?
Na tydzień - niestety nic :((
Na 1 miesiąc - (chyba ) kapcie kurczaczki
Na 3 miesiące - Kapcie kurczaczki i tego kurczaka w jajku
 Na rok - chyba wiadomo :))

3 tematem są zmiany! Wczoraj pisałam o zmianach na duńskim MSP, dziś są one już o nas! Oprócz tych, które zauważyłam tam, znalazłam też inne. M.n:
1. Nowe przyciski odtworzenia, edytowania i usunięcia filmu!



Oznaczenia osób vip w nowościach i brak animek w ich ctr w tym miejscu!






I kilka innych. Dobra, może zaraz pójdę do takiego jednego naa MSP-owy ślub i będzie new notka :) Baj,baj!

5 komentarzy:

  1. To nie błąd._. .
    Mi się osobiście pakiet bardzo podoba:>.
    Dodatki wg mnie po prostu boskie;>.
    Taki wiosenny akcent xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet są te kurczaczki <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz na swojej moviestar zmienic email na ten : moviestarplanet-darmowyvip@wp.pl podobno to hakerki ten email ona robi vip taka jedna z internetu mi to powiedziala ale jej nie wierzylam az wkoncu zebralam sie na odwage i wpisalam a po tygodniu patrze i... vip na rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o BOŻ DZIEKI MAM VIPA NA JEDEN ROK! JEST!!!

      Usuń
    2. Nie wierzcie w to, to zwykli oszuści :)

      Usuń