Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 1 marca 2012

Jam tu nowaa:D

Siemka:D
Jestem najnowsza na tym blogu, dołączyłam przed minutką:)
Ale jajca, piszę i obserwuję tego bloga jednocześnie:D
Czytałam go nawet za czasów gdy był tylko Blondynki:P
A więc witojcie ludziska:{
Pomyślałam sobie, że teraz to tylko Agata coś pisze, Emolus czasem coś napisze, a reszta cisza O.O xD
No to nadchodzę z odsieczą!(cokolwiek to jest xD)
No to może troszkę o mnie:D
Jestem Ada, ale zawsze chciałam żeby mówiono do mnie Iza:P
Jak widać, nie udało się xD
Latek mam 12, ale nie wiem czemu w Lipcu będzie 13 O.O
Moja postać na MSP to Ada=), ma 12 level, co, man nadzieję, się zmieni:).
Prawie na okrągło jestem vip`em xD
Lubię pisać z buźkami i czasami tylko żaby mnie kumają:D
A oto moja fotka z MSP:

A jak na mnie klikniesz to Ci się pokaże mój stary blog na którym dalej piszę:D
No i jeszcze piosenka Lady GaGi w wersji MSP, w moim wykonaniu:
KLIKUŚ:3
Mój pierwszy taki filmik:)
No, nie będę Was męczyć, ale jeszcze pomęczę xD
No to foteczka na pożegnanie^.^ :

2 komentarze:

  1. Z przyjemnością mogę powitać się na naszym blogu :)) Chciałabym poczuć się z tobą jak z blondynką, gdy tu pisała - Namawiamy się, pytamy siebie nawzajem, dokończamy swoje tematy. Spróbujemy być takie psiapsiółki blogowe jak ja z blondi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiada mi:)
      Osobiście uwielbiam pisać i blogi:D
      Zabrzmiało to debilnie, ale chyba wiadomo o co cho xD

      Usuń