Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 19 marca 2012

Zmiany na duńskim MSP!

Dziś podsłyszałam gdzieś, że na duńskim MSP zaszły już kolejne zmiany . Sprawdziłam to.. i są! Oto i one:
1. Nie wielkie zmiany podczas ładowania. W niczym mi nie przeszkodziły, jak dla mnie - mogą być.










2. Zmieniony przycisk maila. Śmieszny, przyjazny dla oka obrazek. Nie musimy się już męczyć z tą głupią, zwykłą kopertą.



3. Yt na pasku. Następną zmianą w naszym kochanym paseczku jest dodanie tam naszego MSP-owego YT. Za to usunęli z paseczka kluby, ale o tym za chwilę.

4. Jak mówiłam przed chwilą, kluby zniknęły z naszego paska szybkiego dostępu. Jednak bez obaw! Zostały one umieszczone w Mieście Filmów. Mi obojętnie, gdzie one są. A wy? Co myślicie?




5. Zmiana przycisku pomocy, wylogowania.
Zmieniono grafikę przycisku wylogowania i pomocy. Dodano obok nich również nowy przycisk - ustawienia! Kryje się za nim chyba zmienienie hasła i coś tam z e-mailem .





6. Zmiana wyglądu przycisku "x"



To chyba na tyle. Pewnie za kilka dni te zmiany będą na naszym MSP. Pooooooooooozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz