Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 12 marca 2012

Krystian..(*)

Otóż.. pewnie większość osób wie o tym, że -że.. nie dawno Krystian-mow mi DonGuralEsko usunął się.. dla zielonych: Miał 19 level, vip i judge. Był na 3 stronie rankingu! Ehh.. Na upamiętnienie pokażę zdjęcie:

(*) Na jutro przygotuję kilka prac na pamiątkę Krystiana, wiecie jak lubię to robić :)

Patrzcie jaki Krystian był wspaniały.. wystarczy zajrzeć na jego szczegóły! 301 podarowanych upominków.. dla mnie to niesamowita liczba. Krystianek dołączył do nas 20.07.2011 o 11.21, Czyli grał 8 miesięcy, jeżeli się nie mylę. Całe msp prawie o nim teraz chuczy.. forum.. ja ubrałam się na czarno :S Dobra, baj :((

5 komentarzy:

  1. wogule zapomiałaś o blondynie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    usunełaś jej zakłatki i wogule jagby jej nie było!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pomyśl, to jej blok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj moją poprzednią notkę, wcale ich nie usunęłam! Są dalej, tylko że nie ma ich na liście stron. I kim ty wgl jesteś? Nie podoba się coś? Nie czytaj tego bloga -,-

      Usuń
    2. hehe fajny blog <33 od kiedy Anka070100 się usunęła to to będzie blog na który najczęściej wchodzę ;D

      Usuń
  2. Znaczy sie nie usunłęła tylko odeszła na 4 tygodnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. krystian wcale się nie usunął bo mam go w znaj nie wiem ile ale mi napisał na czat że trochę go nie będzie

    OdpowiedzUsuń