Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 30 marca 2012

ArbuzeczeQ. chce się usunąć!

Dzisiaj niespodziewanie na naszym blogu pojawiła się ArbuzeczeQ.. Rysowałyśmy na czacie. W sumie to pisałyśmy w polu do rysowania, gadałyśmy sobie trochę. W pewnym momencie napisała, że chce się usunąć. Pytałam , dlaczego. Chyba każdy z was przyzna, że ArbuzeczeQ. to sympatyczna, czysta osóbka? Nie ma na koncie żadnych kłótni i innych złych rzeczy. Jak zwykle jednak powód jest taki sam, jak przy większości usuwania się - "bo nikt nie pomaga". Powiedziała mi też coś więcej: "wczoraj wbiłam tylko 200 fame!". "Tylko"? Jak dla mnie akurat to normalna dzienna dawka, ale dla 12 levela może nie. Chciałam ją przekonać, ale musiałam już iść. I ona też. Jednak mam przeczucie, że nie chce usunąć się w zwyczajny sposób. Looknijcie na jej ctr:
Pewnie zadajecie sobie pytanie: Co jej 10 sek mają do usunięcia? Otóż dużo. Mój nienormalny umysł podpowiada mi, że ona próbuje robić 10 sek , by ją zablokowali - co pozwoli jej uniknąć wciskania tego magicznego guziczka:
Resztę można wywnioskować po ctr. Nie mam zbyt dużo do powiedzenia - powinniście sami pomyśleć. Trzeba dać jej do zrozumienia, że wciśnięcie powyższego guziczka to niezbyt dobry pomysł. . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz