Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

wtorek, 27 marca 2012

DAJCIE JEJ KURR SPOKÓJ X-O

Witam :/ Niektórzy piszą że Ada=) wepchnęła się do tego bloga kiedy mnie nie było a tak kurr wcale nie jest x-o Widziałam pewną rozmowę na kogoś blogu, lecz nie pamiętam jakim ale trudno :/Wracając do tematu... Rozumiem chcecie mi jakoś pomóc? Nwm. ale po prostu z problemami radzę sb. sama ewentualnie ze znajomymi ! x-o 


Ada jest cudowna ! To moja przyjaciółka ! WIĘC jak ktoś ma coś do niej to do mnie! Ja nie uważam że ona się wepchnęła do bloga! Więc czemu macie coś do niej? Ona nie jest zła itp. ja ją wprost UBÓSTWIAM! Ona chciała dojść do blaga zanim odeszłam ! To ja się nie zgadzałam bo było według mnie za dużo ludzi i tak, i może miałam racje wtedy... Ale tamtego dnia popełniłam błąd bo Ada jest zaje....ą dziewczyną ! Zanim zaczniecie jakieś głupoty i plotki rozgadywać to skierujcie się do "niby" poszkodowanej osoby a nie bezmyślnie, bez dowodów wypisujecie głupstwa x-o  Możecie nękać osobę za NIC ... Przyjemnie by wam było gdybyście byli bez winy a ktoś by na was zmyślał ? Teraz tak zraniliście Adę że niemal chciała z bloga odejść a ja jej na to N I E  pozwolę!


Mam nadzieję że trochę dotarło do niektórych... Bez urazy oczywiście ale bardzo ale to bardzo lubię Adę i nie chcę by ktoś na nią jakieś głupstwa, bezsensowne pisał ! Proszę kierować się do mnie z takimi sprawami! Żegnajcie xD

1 komentarz:

  1. Jesteś najlepsza z tego bloga . :D Najbardziej cie lubie z tamtej akcjii z forum "" Żegnaj

    OdpowiedzUsuń