Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 2 marca 2012

Haha, śmieszne-,-

Oto prześmieszny żart-,- haha, tarzam się -.-
Zabawne to nie jest-,-
Więcej tego typu osób na moim 2 blogu, jak klikniesz tutaj to Ci się pokaże^.^
Trochę szybko taka pierwsza normalna notka, ale co tam xD
Mam artbooka z ludziami z bloga, a właściwie to z dziewczynami bo chłopaków nie mam w znaj*.*
Ale go wam dam pod warunkiem, że go wam dam więc macie:

Przy robieniu zauważyłam, że Agata ma animkę Blood on the floor! A ona jest wycofana; )
Post o wycofanych animkach jest na blogu, którego link jest wyżej:3
To tyle, pozdruś:3

3 komentarze:

  1. Tak, zgadza się - mam animkę Blood On the Floor. Przecież nie dawno została wycofana, a ja jestem na msp 7-8 miesięcy . !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz robić obrazki z chłopakami, nie musisz ich mieć w znaj ! Ja nie mam Emolusa i Matiego w znaj.. a w nagłówku? Są :)) Po więcej możesz się zgłosić na mail, opowiem o tym :))

      Usuń
  2. Ja jestem na MSP od listopada i nie załapałam się na żadną wycofaną animację;/
    No, już piszę maila po więcej xD

    OdpowiedzUsuń