Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 19 marca 2012

Wynika Konkursu "Narysuj Siebie"

A więc pierwsze, najważniejsze pytanie: Czemu aż tak opóźniałam wyniki?
1. Nie miałam kasy, bo czasami nie było netu albo czasu
2. Przedłużałam zbieranie specjalnie, bo miałam nadzieję na kolejne osoby, które się zgłoszą
3. Nie miałam czasu na zrobienie wyników
A więc przejdźmy do wyników! Niestety tylko 2 os zgłoszone.. foch -,- Ale dziękuję .
1 miejsce zajmuje.... San Angle! Gratki :)) Twoja nagroda to prezenty z listy życzeń o łącznej wartości 3.000 sc, nie zapomnij ich dodać ! Obejrzę ci również  5 filmów ^_^ Oto jej praca: 
A jest to ten look:
Drugie miejsce  zajmuje Dziunia number 1! Również gratuluję. Twoja nagroda to prezenty z listy o łącznej wartości 1000 sc i 2 grafy! Oto jej praca:
A co to za look? Ten:
I niestety 3 miejsca nie ma.. bo tylko te 2 os zgłosiły prace. Zwycięzcom wyśle maile informujące o wygranej około 11, po school. Tak samo z rozdawaniem nagród.

1 komentarz: