Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 25 marca 2012

Rozumiem...

Niezbyt mnie lubicie... Wynika to z ankiet. Jedna osoba wiem że mnie nie lubi a przed wszystkimi udaje ale kit z tym. Ale czemu inni mnie nie lubią? Staram się być miła :( Cenie w was szczerość ale na MSP wyślijcie mi mail czemu? :( Nie będę zła.. Postaram się poprawić. Wybaczcie jak na chat na moviestarplanet nie odpowiadam... 2/4 czasu na kompie jestem na innych stronach i mam na msp wyłączony dźwięk, a w dodatku 1/4 czasu jestem poza komputerem. Przepraszam jak kogoś zraniłam ale bardzo was proszę ze jeśli chcecie bym oglądnęła film itd. wysyłajcie na mail! Proszę nie bądźcie źli :( Staram się być bardzo miła, lecz nie wiem czemu jestem niezbyt lubiana : ( POPRAWIE SIĘ! ;( Nie wiem... Ktoś wam o mnie naopowiadał ? :(
Kieruję się teraz do osób które mnie nienawidzą z niewiadomego powodu na blogu... NIE ODEJDĘ STĄD. :( Stworzyłam ten blog i już go nie opuszczę. :(

6 komentarzy:

  1. Nie martw się.
    Większość takich ma poziom inteligencji wręcz zerowy.
    Delikwent myśli, że jest taki cwany, ale wpadł jak śliwka w kompot ;D!
    Wiele takich ma poziom inteligencji zerowy, a z butami nie pogadasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtórzyłam fragment o zerowym poziomie inteligencji ._.
      JAk to ja, roztrzepana jestem;D

      Usuń
  2. Oj moja blondynko <3 . Nie martw się ^^ . Nie jesteś zła . Wręcz przeciwnie ^^ .

    Z pozdrowieniami NaTaNeK ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez ciebie ten blog nie istnieje, to ty jesteś tu założycielką, i masz najlepsze posty. Oczywiście inni też mają dobre ale mi najbardziej podobają się twoje :) Adzia818

    OdpowiedzUsuń
  4. Tiaaa ; D
    Kto był na tyle głupi i zagłosował w ankiecie ze posty blondyny są do kit? ._.
    Kto był taki "mądry", hmmm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jakież to podejrzenia ma Julia(Mądra Blondynkaa .. ! x D) i niestety przyzam, że są bardzo prawdopodobne. Na razie myślę, że lepiej nie mówić kto to, ale możliwe że ja lub Blondynka poruszymy ten temat ;).

      Usuń