Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 4 marca 2012

Chyba się popłaczę;/ / zabawny błąd

Ach, smutno mi;C
Ogromnie mi przykro;c
Chyba wiadomo dlaczego:(
Dochodzenie zrobiłam na moim 2 blogu, jak klikniej na ten obrazek to Ci się pokaże.
Przepraszam, że ciągle odsyłam na mojego 2 bloga, ale nie chce mi się 2 razy pisać tego samego, a chciałabym żebyście to zobaczyli.
Też macie czasem takie błędy na dolnym pasku:

Zabawnie to wygląda:D
No, piszę często, ale notki robię krótkie;)
Mam nadzieję, że się podobają:D
Ale i tak nie zastąpią Blondyny:(

1 komentarz:

  1. Miło że tak uważasz ale twoje posty są świetne :) I nie przejmuj się ... Tamta ci zazdrości ;) Nie przejmuj sie takimi ludźmi :D Powiedz że " Sama wiesz jaka jesteś nikt i nic tego nie zmieni.' :)

    OdpowiedzUsuń