Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 1 marca 2012

Nowy koneq!

Przepraszam, że tak późno ale w czwartki późno kończę i do tego byłam jeszcze u koleżanki.

Jak zawsze - mamy nowy koneq! Oto i on:
Koneq ogrodniczy..hmm.. ciekawe ... wpadły mi w oko kolorki tego logo, a wam? Ładnie ono wygląda.

Przypominam , że za 1 miejsce dostaniesz aż 14 dni vipa i 3000sc, biorąc pod uwagę koneq na film. Za film dostajesz najwięcej dni vipa. Za artbook , look i pokój dostajesz 5 dni vipa i 1000 sc. Ale chciałam to tylko przypomnieć.

Zajmijmy się animacjami. Dziś również przygotowałam elegancki, przezroczysty zestaw:
Chyba wyszedł mi lepszy efekt niż poprzednio, prawda?  Teraz zestaw vip i nie vip dla dziewczyn:
Zestaw vip i nie vip dla chłopaków:
Ubrania dla chłopaków i dla dziewczyn:
Tła:
 Zdania/wyrażenia do filmu na koneq:
nice weather today czyli ładna dziś pogoda
planting flowers is fun czyli sadzenie kwiatów jest zabawne
I need an umbrella czyli Mam parasol
Tłumaczenie moje z małą pomocą tłumacza google :))

Ogólnie konkurs może wydawać się zabawny, logo przyciąga wzrok, szczególnie, że jest tak bogate w kolory, jednak nie jestem przekonana co do ciuchów. Nie wszystkie są spoko. Tła są świetne, animacje również.  W animacjach najbardziej podoba mi się animacja jak rośnie ci na łbie kwiat :)) Heh.. 

1 komentarz:

  1. hej co u was odkryłam to dopiero ;p a msp już mam tak długo :) ale nie bardzo to obczajam ;)

    OdpowiedzUsuń