Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 18 lutego 2012

Blondi! Nie odchodź!

Proszę , blondynka! Bez ciebie ten blog nie będzie taki sam! Ja nie będę dobrym administratorem Ten blog ma bardzo dużo fanów i wszyscy się załamią jeżeli odejdziesz . ! Mam dużo mniej umiejętności od ciebie! Nie umiem prowadzić bloga z taką ilością osób .. Byłaś w tym świetna! Zarządzałaś świetnie! A ja? Szkoda gadać... jeżeli tak będzie to ja też stąd odejdę Piszcie komentarze - podpisujcie się - pokażmy blondynce, że chcemy tego bardzo . !

16 komentarzy:

  1. Blondi!!! Wróć cb nie ma to nikt nie chce juuż czytać tego bloga !!!
    Nie mów że nie masz Fanów !!! Masz ogromną ilość fanów !!!
    kochamy i tęsknimy za tobą !!!
    Prosze wróć ♥♥♥ !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blondynka, bez Ciebie ten blog naprawdę nie bedzie taki sam! nie mozesz go tak po prostu zostawic, tyle pracy w niego wlozylas ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja wampir12345610

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiecie ? :( Moje posty są denne ... Zobaczcie na Agaty a na moje ... ODDAJE BLOGA W DOBRE RĘCE ! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. blondi to moje posty denne ;)
    Pomyliłaś ludzia xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Musicie zrozumieć że to już koniec ... Dobrze ? ;(
    Odchodzę też ze względów psychicznych... W rl. i tak czuję się gorsza od innych na MSP chcę się wyluzować... A jak widzę jakie wspaniałe posty mają starrr_03,IcyAgata i wiele innych czuję się jakbym... Była jak zwykle ta gorsza! :( Nie chcę wam sprawić przykrości po prostu... ZAPOMNIJCIE O MNIE NA TYM BLOGU ! : ( Od teraz to blog Icy i innych ... Pa ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ty jedyna czujesz się tu gorsza - ale ja z tego powodu nie odchodzę... Spróbujmy to razem przetrwać..

      Usuń
  7. Nigdy nie zapomnimy o tobie ty musisz pisać tego bloga z innymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Blondi bez ciebie ten blog nigdy nie będzie taki sam robiłaś i mam nadzieje będziesz robić świetne posty
    Proszę wróć

    Podpisuję się pod tym jula3311

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz co ci powiem?! x-o





    Zapomniałem ^^
    Ale masz nie odchodzić pasztecie!!!
    Bo cie... zjem :d

    xoxo (cokolwiek to znaczy :d)
    Losing Control

    OdpowiedzUsuń
  10. Blondina wróć!Ty NIE JESTEŚ gorsza od innych!Jesteś ekstra!Bez cb nie chce mi sie już tu wchodzić :((
    .Mikasia.

    OdpowiedzUsuń