Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 9 lutego 2012

Nowy konkurs walentynkowy.

Dzisiaj na MSP jak co czwartek nowy konkurs.
Dzisiaj jest on na temat....
Walentynek ._.
Jak dla mnie to potworne :(
Szczególnie że nie mogę iść na wycieczkę jutro na którą przyjeżdża moja miłość która przyjechała do Polski...
Mieszka teraz w Anglii :(
Ale nie o mnie tu....
Moim zdaniem konkurs...
Może być ;/
Tu jak zawsze zestaw dla nie VIP :)
Chyba całkiem całkiem xD
(te nowe włosy są dziwneee X.x)

A teraz ....
NAJ 3 ANIMY ;D XD

Mój oddech odpycha nawet miłość xD
 Pocztówkaa ^_^
Od babunii < 3
Całuski dla babuni ♥ xD

Animy są fajne ; d
Ubranka... Ujdą ;/
Ogólnie konek dla mnie może być...
Tylko te walentynki ; (
Dobra ... To wszystko :(
Baju Baju Baybiii :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz