Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 16 lutego 2012

Nowy konkurs.

Dzisiaj na MSP wszedł nowy konkurs jak zwykle w czwartki.
Dzisiejszy nosi nazwę "Bal przebierańców"


Wreszcie coś ciekawego :) Osobiście podoba mi się pomysł :D Szczególnie z małpą XD 
A teraz... Pokaże wam coś niesamowitego O.O


NOWE OCZY I USTA O.O

Myślałam że to już nigdy nie nadejdzie :o x d Usta mi się nie podobają. Są takie ... Dziwne. Ale oczy to mamamija ! Jakież to ładne :D Chyba sobie je kupie C: Ale są niestety dla Vip :(

Tradycyjny zestaw ale teraz + zestaw dla VIP i nie VIP :)

Nie VIP
I cieszmy się bo zrobili wreszcie rajstopy fajne dla nie VIP :D xd

VIP
Wiem dziwnyy XD

Dodali dzisiaj bardzo mało animek :C Szkoda :( Oto one :<
 My jesteśmy krasnoludki hopsa sa xd
 *U* Przypominają mi się lekcje tańca towarzyskiego xd
 I wyginamy śmiało ciało panienki ! xD

Animki może jest ich mało ale są fajne :) Mi się podobają a wam ? :d
Ja zbierałam na konek i warto ;)

Konkurs moim zdaniem bardzo fajny i przyjemny :)
A waszym ?
Lubie takie klimaty x d
Ja im każe zrobić konkurs Transformers x-o x d
♥.♥
Heh mogę się modlić x d
To na tyle mam nadzieję że notka się spodobała :)
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz