Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 26 lutego 2012

buahaha!

Dzisiaj (jak zawsze wieczorem) przeglądałam forum..i wchodzę w temat "selena gomez jest głupia" czy jakoś tak. Tam pisało coś że ona jest głupia bo jak mogła związać się z biberem..oczywiście wszyscy wyskoczyli że ona jest fajna i inne takie teksty na nią lecą..ale w to nie wnikam. Taka jedna
 napisała, że lubi JB (O.o ) bo po "mutacji" ma całkiem fajny  głos. Moja pierwsza myśl: "WTF?! Jaka mutacja?!". Aż z ciekawości weszłam na YT, wpisuję Justin Biber (nie  lubię go jbc) i włączam jego byle jaką nową piosenkę. Trafiłam na "love me". Akurat włączyłam to z teledyskiem , a tu co widzę? Rozwalający teledysk! Nie wiedziałam że można nagrać coś tak głupiego! Spadnijcie z krzesła, popatrzcie: (polecam wyciszyć głośniki xD) Klikaj i stąd znikaj! xD Możecie również skorzystać ze zrobionych kadrów przeze mnie:
 Haha :D Bez komcia..podczas nagrywania tego teledysku: "love me, love me" *tylko podkład muzyczny* e, reżyser, da pan piciu? xD
To jest chyba najlepsze . ! xDDDDDDDDD Czy on mnie podrywa? O.o Przyjrzyjcie się jego twarzy..czy on ma... makijaż?! O.OOOOOO
Hahaha xD Moje oczy są mega łiii *_*
Dobra, nie chce mi się już komentować każdego zdjęcia, podsumuję je na końcu.

Hahah .. i co wy na to? xDDD Już chciałam powiedzieć, że biber trochę "znormalniał", ale zrezygnowałam bo obejrzeniu tego teledysku..xD
I ten post nie jest tylko o JB, ale o też o innych żalowych ludziach. Ludź numer 1:
Wszystko by było normalne, gdyby nie to , co zaznaczyłam na czerwono. Od 3 levela? Każdy normalny wie, że od 3 levela można wysyłać prezenty. Czyli jednym słowem  - my jej damy konto, ona se wszystko prześle, będzie wysyłać sobie z niego prezenty, a jak jej nie będzie potrzebne - konto po prostu usunie! Dlatego nie dajcie jej się nabrać!
Nie wiem..o kim tu jeszcze napisać..oki, to paaaa :*

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń