Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 18 lutego 2012

Żegnam się z blogowaniem :(

Hej :( Chciałabym was pożegnać.... Kończę z pisaniem postów na tym blogu. Może kiedyś wrócę... Blogowanie to nie moja żyłka :( Zostawiam blog Agacie... Robi wspaniałe posty :) Ja już tu nie jestem potrzebna... Zrobię to co powinien dobry właściciel. Oddać go w lepsze ręce :) Smutno mi trochę ale.. no cóż co dobre zawsze się kończy. :( Zresztą wiem że głosowaliście na mnie w ankiecie Agaty bo mi przykrości nie chcieliście zrobić... Ale pamiętajcie prawda czasem musi boleć. Zresztą nie będę was zanudzać moimi bezsensownymi i nudnymi postami....

Pa ;(
Oddaje pałeczkę Agacie.
Nie usunę się z moderatora na blogu... za wiele miłych wspomnień :) :(
Pa... Nic tu po mnie robię po prostu niejasne, nudne i bezsensowne posty...
Żegnam was :(

6 komentarzy:

  1. J tam kocham twoje posty :)
    Bylam fanka twoich postow, jescze zanim IcyAgata tu byla...
    Naprawde Cie lubie, nie powinnas zostawiac tego bloga.
    Lecz, to twoj wybor.
    Pamietaj- twoje zycie- twoje decyzje.
    Pozdrawiam Lolinkassi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem i to dobrze Agata ma o niebo lepsze posty ...
    To czemu mam wam zabierać przyjemność czytania ich ? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ej ! Powiedz mi co ci odbiło ? Masz najciekawsze posty i dobrze o tym wiesz i skoro w ankiecie twoim zdaniem głosowaliśmy na cb nie na Agatę żeby nie sprawić ci przykrości no to sprawiliśmy Agacie przykrość a więc nie chodziło o pocieszenie nikogo -_- I jestem zła bo odchodzisz nie mając ani jednego argumentu nie zmyślonego !!! Nie rozumiem cię czemu odchodzisz ... <<< mimo nie miłego sposobu pisania komentarza pozdrawiam cię i życzę ci żebyś nie odchodziła z tego blogu i nadal dodawała posty. Serio przemyśl to ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata ma lepsze posty?Od kiedy ??

    OdpowiedzUsuń