Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 1 lutego 2012

Jak zrobić przeźroczysty nagłówek ?

Hay zamieszczę instre jak zrobić przeźroczysty nagłówek : )
Postaram się jak najlepiej wyjaśnić :)

1.Logujemy się na MSP i tworzymy nowy artbook.
2.Robimy nagłówek który chcemy mieć na blogu np.
3.Klikamy prtsc. i robimy zdjęcie.
4.Otwieramy paint i robimy jak ze screenem, obcinamy tak oby został sam artbook za pomocą tego narzędzia:
I zapisujemy
5.Otwieramy Gimp a jeśli go nie posiadamy ściągamy z tej strony.
6.Wchodzimy w plik->otwórz(3 pozycja w kolejności) i wczytujemy nasz obraz.

7.Po otwarciu wchodzimy w edycja->preferencje->domyślny obraz->wypełnienie->przezroczysta.
8.Jeśli nie mamy otwartego okna warstw klikamy okna->dokowalne okna dialogowe->warstwy.
9.Jak nam sie otworzy okno mamy zakładkę Tło, klikamy prawym przyciskiem myszy a potem dodaj kanał alfa.
10.Później klikamy na różdżkę w menu i zmiękczamy krawędzie ( ja sobie ustawiłam na 3,5 ale jak komu lepiej )
11.Klikamy na tło i widzimy takie zaznaczenie :
12.Klikamy Delete ,jeśli wszystko zrobiliśmy dobrze pojawi się szare tło.
13.Jak usuneliśmy tło, wchodzimy w plik -> zapisz jako.
14.Jeśli wyświetla nam sie takie ostrzeżenie :
To musi zmienić format zapisywanego pliku robimy to tak :
Najlepiej format PNG
15.Zapisujemy i wchodzimy na nasz blog.
16.Klikamy projekt potem w edycje nagłówka :
17.Usuwamy poprzedni nagłówek i wczytujemy nasz nowy.
18.Zapisujemy i gotowe :)
Koniec :)
Mam nadzieje że pomogłam (jakoś xD)
Wiem niezbyt umiem tłumaczyc ale chyba zrozumieliście nie ? xD
To na tyle pa : )

1 komentarz:

  1. Kurde zmniejszyłaś mi karierę żeby kupowali odemnie nagłówki xd Ale ja np. robię to zupełnie inaczej, bo u mnie sam program jest jakoś inny -,- Więc jak ktoś ma tak jak ja to musi skorzystać z mojego sklepiku + ja mam jeszcze białe obramowanie :)

    OdpowiedzUsuń