Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 23 lutego 2012

Konkurs "Shuffle Party"

Nareszcie wróciłam ze szkoły i według moich oczekiwań - jest nowy koneq! Nazywa się on "Shuffle Party".
Nareszcie wzięli się za grafikę - podoba mi się ten napis.
Teraz animki.

Wiem, że z wykonaniem to mi odwaliło .. tak, tak wiem.. lubię robić przezroczystość xD
Ubrania:
 Zestaw vip i nie vip:

Tła:














Film na konkurs musi zawierać zdania/wyrażenia:
I am awesome and I know it czyli jestem niesamowita/y i to wiem (przyznawać się! Skojarzyło ci się to z I'm sexy and i know it? Mi od razu :P )
let us have a good time czyli (chyba) bawcie się dobrze
shuffle party fever nie wiem co to znaczy :P
Dobra, pa, lecę na zakupy :)

3 komentarze:

  1. Wow widać szybko zapomniałaś CAŁKOWICIE o blondi -.- Ciekawe czy w ogóle prywatnie z nią porozmawiałaś żeby została czy tylko na blogu GDZIE WSZYSCY MOGĄ ZOBACZYĆ jak się starasz by została... A teraz nic ... Nie było blondi tu w ogóle wszystko sama zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj..rozmawiałam z nią prywatnie o tym, ale jak dla mnie to naprawdę bez sensu! Kto powiedział, że ktoś myśli, że ja wszystko zrobiłam? Fani naszego bloga byli tu za czasów blondi i wiedzą o wszystkim. Wiesz co? Naprawdę mam dość tych kłótni! Ciekawe, czy po jej powrocie przestałabyś się czepiać każdej mojej notki!

      Usuń