Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 22 lutego 2012

Kilka ciekawych..rzeczy?

Pewnie się domyśliliście o temacie z tytułu, jeżeli nie, to go przeczytajcie tyle razy, aż zrozumiecie . ! Yyy.. no dobra. Oto te rzeczy:
1. Sytuacja na czacie. Weszłam se dziś na czat na naszym blogu, patrzę..a tutaj imponująca rozmowa . ! Nie wiem, z kiedy ona jest, ale przeczytałam ją dziś. Oto to, co pozostało na czacie:
Obok wiadomości zamieściłam oznaczenia podszywki i prawdziwego Waldka :P Oczywiście wywnioskowałam je po wiadomościach i mam wątpliwości co do oznaczeń w końcu wiadomości. Jeżeli trudno jest wam to przeczytać, możecie kliknąć tu lub przeczytać tą rozmowę w wersji w notce, o tutaj:
Prawdziwa:  <wkurzona> <wkurzona> <wkurzona>
Podszywka: O ale fajnie
Prawdziwa: ej i login se też zmień to nie jest miłe :S
Podszywka: Czemu
 Prawdziwa: Bo to nie jest miłe <płacze> 
Podszywka:  hehe
Prawdziwa: nie lubię kiedy ktoś mnie kopiuje
Podszywka: walduś kopia se idzie
Podszywka: lub niet
Prawdziwa: zmień!!!!!!! bo cię zignoruje i powiem o tym icyagacie <diabeł> 
Podszywka: *u*
Podszywka: Dobra już ide
Podszywka: zaraz
Prawdziwa: ej no weź zmień nazwę proszę cię
Prawdziwa: ej waldeeek 2
Podszywka: jesteśmy bliźniaczkami
Podszywka: bay
Prawdziwa: ja jestem numer 1 i zmień nazweeeeeeee!!!!!!!!!!


Hah :) Nie wiedziałam że straszą mną i wszyscy już siedzą cicho :8 Jestem aż taka straszna? xD

2. Nie vipy mają rzeczy vip? O.O Pewnie wiecie już , o co chodzi. A jeżeli nie - chodzi o te zmiany rzeczy z nie vip , na vip. Jeżeli odpowiednio pamiętam, to pierwszy taki przypadek zdarzył się z ustami . Oto i one:
 Pamiętacie, kiedy były one nie dla vipów? Ja doskonale to pamiętam! I co się przydarzyło tym, którzy kupili go kiedy był dla wszystkich, a oni nie byli wtedy vipem? Nic a nic ! Mogą się nimi cieszyć do woli . 
Pojedyncze ubrania itd też pewnie tak miały, ale bardzo odczuwalne jest też, że od kilku dni prawie w każdej kategorii muzyk w sklepie są muzyki vip! Jeszcze nie dawno muzyka vip była tylko w Bożonarodzeniowych. Pod jednym względem to źle, bo najfajniejszych muzyk trzeba będzie vipa, ale ja mam akurat z tego zasiesha, a dlaczego? Bo posiadam dwie muzyki VIP :P Serio! Te muzyki to Burn Out w Rock i Danger Man w hip hopie. Oto dowód w sklepie:
 Dowód w moich muzykach:
 I dowód w moich płatnościach na to, że nie byłam vipem: 
 Nie bierzcie pod uwagę tych płatności, które tam są, popatrzcie - "Oczekiwane lub nieudane" - piszę? Więc oto dowody. Fajowsko ^_^ 
O.O Widzę że nieźle się już rozpisałam. Postaram się wszystko zwięźle skończyć, bo pewnie  nie chce wam się czytać. 
Jak by to szybko,...ten..skończyć? A, przypomniałam se, pa xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz