Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 9 lutego 2012

Konkurs Walentynkowy+bonus!

Jak zawsze w czwartek - Na naszym blogu pojawiają się 2 notki o new konku. Blondynka wprowadza, ja piszę o szczegółach. To może zaczniemy?

Ehh.. walentynki idą .. a jeszcze bardziej w ten temat wprowadza nas nowy koneq >.< Nie cierpie walentynek, choć nie mam za co - jestem w 3 kl. podstawówki i w walentynki nie ma jeszcze tego wszystkiego . . . W każdym bądź razie ja walentynek nie obchodzę, nie czekam na ten dzień.

Nowy koneq jest o walentynkach. >.< Dość ... Ujdzie.
Jak zawsze pokazuję również animacje. Tym razem bez większości szczegółów, nie mam dziś zbytnio czasu na te cacanki.
Tradycyjnie: Również ciuszki oraz zestaw vip i nie vip:
Tła:
Rzeczy:
Film na koneq musi zawierać zdania:
Will you go out witch me? czyli: Wyjdziesz za mnie?
I am in love czyli: Jestem zakochany/a
I love Valentines cards czyli: Uwielbiam Walentynkowe kartki

Chyba zrobię film na koneq, choć wiem, że nie wygram, ale lubię to robić. Napiszę to w tym poście, jeżeli zrobię .

A teraz mały bonus walentynkowy :)Praca mua autorstwa:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz