Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 12 lutego 2012

Zabawne animki

Hayo :D
Przepraszam że tak mało ostatnio pisze :<
Dziś zrobię post o zabawnych animach dla Nie VIP-ów :D

Wydaje ci się że nie ma fajnych anim dla nie VIP?
Kłamstwo! Dla Nie VIP jest dużo super fajnych anim :D

Co kilka dni będę zamieszczać różne takie posty o animach :D
Ale nie tylko o zabawnych będą różne kategorie np. Radosne,Smutne,Słodkie.
Dzisiaj chciałabym pokazać wam zabawne animki i nigdy nie myślcie że fajne animacje istnieją tylko dla VIP-ów
Do garów kobieto x-o 
( Wiem dziwnie sie ubrałam x d Specjalnie do tego postu :) )
>Ciocia przychodzi w odwiedzinach<
Ciocia - Julka! Ale ty WYROSŁAŚ xD
Sposób na chłopaka :
- Zakochaj się we mnie bo wpier**l xD
To moje zdjęcie w chacie 8) xD
Widać śledzą mua (>)_(<) xD
 Ja : Hey ! Staszek !
Stachu : Czego ?!
Ja : Dosięgasz już to piwo ojca ? xD
Brakuje mi tu jeszcze...
Suchego makaronu z Chińskiej zupki x-o xD
Oł Maj Gasz !
Jak mnie brzuszek boli! xd
Siabadabadabada xD
Dansu Dansu 8) xD
Trochę w tej pozie wyglądam jak Struś xD
I Am Fan Disneya xD
Szkoda że w rl. nie mam takich x-o ;/ x d
Ale ja mam problemy xD

Zrobiłam tak aby było widać gdzie co jest w jakiej kategorii :D
Bardzo lubię zabawne animy xD
A wy ? ; d
Na MSP jest dużo różnych anim które przypadną każdemu do gustu.
Wystarczy tylko troszke poszukać ;)

Taki pościk troszeczkę z nudów ^.^
Chyba dość długi x d
Ale większość to i tak obrazki : d
Post dla tych co lubią książki z obrazkami xD
To chyba wszystko ; d
P.s jest więcej zabawnych anim poszukajcie macie zadanie je znaleźć xD
Baju Baju ()^()

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz