Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 17 lutego 2012

Post dla fanów . !

Heejo <3 Ten kolejny post w dzisiejszym dniu chciałabym poświęcić fanom naszego bloga.Spotkałam się już kilkokrotnie z ludźmi, którzy lubią naszego bloga, wręcz niektórzy są jego fanami   Niezmiernie się z tego cieszę, choć nie jest to jedynie moja zasługa, ale zależy to w pewnej części również ode mnie. Pozdrawiam wszystkich fanów i nie tylko Chciałabym dziś również poznawać was - czytelników oraz waszą opinię na temat tego bloga . Zapraszam do głosowania w ankietach oraz wyrażania własnych , unikalnych zdań w komentarzach
.
UWAGA! Uprzedzam - w tej notce wyrazicie dużo zdań na swój temat na tym blogu! Będzie kilka ankiet, oraz prośby o zdania w komentarzu!

Jak widzicie, piszę notki w unikatowy sposób w odróżnieniu od innych z naszej ekipy. Lubię pisać długie, może czasami wręcz zanudzające notki, ale nie wiem czy wam się to podoba . ! (Nadużywam słowa notka -,-) Dlatego proszę was o wyrażenie swojego zdania w ankiecie. Jeżeli macie jakieś sugestie, albo chcecie abym coś zmieniła - napiszcie o tym w komentarzu.
Klik,klik !

Niektórzy lubią krótko i na temat, niektórzy długo i wyraźnie, niektórzy krótko wprowadzające .. chodzi  o posty. Każdy z nas ma swój unikatowy sposób pisania notek, ale który według ciebie jest najlepszy?

Kliknij tu!

Wiem, zwariowałam dzisiaj z tymi ankietami, ale zależy mi.

Niezmiernie się również  cieszę, że niektórzy polecają tego bloga . Jednym przykładem jest blog uluniunia44 i buraczek67 (pooozdro :*) : Klik, klik,! Umieściły naszego bloga na liście polecanych
Widziałam również bloga, na którym pisało coś chyba w stylu że jestem super czy że jestem wielka xD bo dzięki mojej instrukcji mają czat na blogu Oczywiście bez urazy dla nich, ale rozwala mnie to "że jestem wielka" OTO JA WIELKA ICYAGATA ! MACIE MNIE CHWALIĆ ALBO WYLĄDUJCIE W MYM LOCHU! Ale teraz to już na poważnie - dziękuję wam, i również pozdrawiam, ale niestety nie mam przy sobie linku do waszego bloga. Jeżeli czytacie to, podrzućcie mi link do waszego bloga w komentarzu, dorzucę go tutaj.

Trzecią osobą, którą pamiętam w kategorii fanów tego bloga (a może i mnie? : D) jest Ke$ha 000. Osobiście spytała się mnie , kiedy będzie new notka :) Mówiła również, że są fajne.
I chyba ostatnią osobą, którą poznałam w tej chwili xD jest Kiyoko. Naprawdę zrobiły mi się rumieńce na twarzy, gdy przeczytałam jej maila do mnie. Szczególnie, że ma ona 12 lvl, vip jury i celeb ! Nigdy nie doświadczyłam czegoś takiego Oto ten mail:
Yeah! Nareszcie dodałam pierwszy obrazek do tej notki xD Jak ja mogłam tyle napisać?! O_O A oto i ona:
wow co nie? Jutro notka na podobny temat, ale nie powiem jaki Ok, to paaaaa :*
Edit: Mam już bloga tej co napisała na blogu że jestem wielka bo dzięki mnie ma czat na blogu Oto screen jej notki:
xD Skąd to wytrzasnęłam? po pierwsze Lolinkassi napisała komentarz do tego postu z linkiem, ale nie wiedziałam że to ona (moja "świetna" pamięć : D) . Po prostu siedziałam na msp i ona umieściła w ctr link, a że przeglądam prawie każde blogi z linków ctr, looknęłam też na ten, patrzę - jakiś znany..przeglądam ich starsze notki..i..BUM! Natknęłam się na tą :)

3 komentarze:

  1. Wasz blog jest bardzo pomyslowy, ciekawy, itp...
    Bardzo go lubie :D
    Mam tez wlasnego bloga:
    http://moviestarplanet-adventure.blogspot.com/

    Dzieki tobie Agatko mam chat na blogu :8
    Tak czi naczej dziekuje.
    Chcialabym, aby na blogu bylo wiecej nowosci...
    I screenow :D
    Coz, to moja opinia... Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie to mam już 13 lvl :D wczoraj popołudniu wbiłam :3
    no a meila napisałam takiego tam szczerego :3
    Naprawdę uwielbiam twoje notki, i bardzo mi miło, ze sprawiłam Ci przyjemnosc! <3
    Pozdrawiam, Kiyoko : D

    OdpowiedzUsuń