Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

wtorek, 7 lutego 2012

Problem z oczami.

Więc mam malutki problem z wyborem oczu.
Póki mam VIP chciałabym zdecydowac ;( 
Pomożecie wybrać?
Oto one :

Nr. 1
Te co mama aktualnie na sobie ;)
Nr. 2
  
 Takie tam x d
Nr. 3
Niech ktoś mi spróbuje ukraść kolorystykę x-o xD
Będzie źleee *-*

A tak żeby cos poradzić w sprawie oczu podam te które mi przypadły do gustu :)
( oczywiście nie twierdze że inne są brzydkie poprostu mi sie bardziej podobają te :D )

Ładnie wygladam w tych oczach ? xD

Heh ten maine dziwny gust X.X

To na tyle proszę piszcie mi które oczy najładniejsze na mail :)
To dla mnie ważne :)
Oraz zapraszam do głosowania w 1 i 2 ankiecie :)
Baju Baju ^_^


4 komentarze: