Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 2 lutego 2012

Nowy konkurs pt. Super Football

Dzisiaj na MSP jak zwykle w czwartek doszedł nowy konkurs.
Dzisiejszy ma nazwę : Super Football
Znów coś o sporcie? :/
Nie mogli zrobić coś w stylu fantasy ?
A zresztą to screen:

Ostatnio za często robią coś związane ze sportem.Ja by była bardzo szczęśliwa gdyby zrobili coś o robotach (xD).Czyżby tak przepadali za sportem?Ale mogliby zrobić inne gdyż sportem się trochę bardziej interesuję chłopcy ale dziewczyny też często.Moim zdaniem poprzedni konkurs był lepszy : )

Dobra teraz tradycyjnie przedstawiam wam zestaw stworzony przez mua xD
Wiem niezbyt ale trudno było zrobić :/
Odejmijcie tylko od ceny 300s.c
( To ten nos się z listy nie usunął xD )

Animki nie są najgorsze. Oto naj 3 z nich wg. mnie :
Ta czapka mi się spodobała 8)
Łi łar de Czampiooons xD
Teraz jest chociaż duży kufel gdzie Ferdek może nalać piwko 8) xD


Nie wiem czemu ale pierwsza myśl kiedy na nią spojrzałam 
to skojarzyłam ją z reklamą serca i rozumu xD
"Nie oddam x-o" xD
Anima spoox 8) 


Miłosny zbijak ! x-o xD
Chętnie bym taką piłką trafiła kumpla : >
Albo rozbiła to serce o ścianę ;/

Animki są spoko 
ubranka nawet :)
Ale konkurs troszeczkę lipny :(
Proszę zagłosować w ankiecie jak WAM się podoba ? :]
(Chciałabym jeszcze dodać że bardzo przepraszam że was okłamywałam że mam 14 lat :
mam 11 ;( )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz