Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 6 lutego 2012

Ratunku .!

Ratunku ... jest 6.42 rano. IDĘ DZIŚ DO SZKOŁY! Trzymajcie mnie . . . przeżyje? O boże O_O Mam na 8.00, ale się obudziłam jak mama wstawała bo ma na 7.00 do pracy ;) Masakra .. ja chce jeszcze ferie.!

I tak przy okazji to uwielbiam tam wcześnie wchodzić na MSP, albo bardzo późno. Uroki? Oczywiście mało online. W tej chwili mam 1 os online O_O . Ok, już 2. Niestety w takich przypadkach jak ten, gdy wcześniej się budzę, nie zdąże zrobić filmu :S Ale można go dokończyć lub zacząć, prawda? Miło również w tym czasie się gada, nic się nie zacina, nikt ci nie ucieka. Normalnie piszesz, nie ma tak że napiszesz 5 sekund wcześniej a na monitorze to się jeszcze pisze 5 sekund -,-  Ok, nudzi mi się więc napisałam notkę. Trzymajcie za mnie kciuki w szkole! Paa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz