Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 12 lutego 2012

Kilka spraw

Ta notka powstaje głównie na prośbę Ke$ha 000 , choć sama planowałam zrobić nową. Pozdrawiam cię fanko , oraz innych którzy lubią moje posty :*

Na początek bardzo przepraszam za kilka dni nie pisania. Nie mam weny, tematów, a także czasu! Ale dziś wena przyszła, czasu też wystarczy mi na napisanie.
świeżutkie świeżości 20 leveli!


Top_diana - Witaj w 20 levelach!

Na początek gratulujemy Top Dianie 20 levela ! Dołączyła do szczęśliwej dwunastki z 20 levelem - czyli mamy już ich trzynaście! Oto ona we własnej osobie oraz jej wypowiedź w ctr xD
 Funclub i jej nowy cel?

Nasza 'sławna' funclub14 ma swój nowy cel? Jeszcze nie jest jej dość? Ciekawi jaki, co nie? Po jej ctr wywnioskowałam, że chce przegonić Mychę! Mam nadzieję, że już uczciwie, ponieważ od jakiegoś czasu sprawa z nią ucichła. Oto zdjęcie:
 Tajemniczy "mądrala" zalazł za skórę mychy..O_O

Kolejna sprawa : Dotycząca mychy, ale tajemniczy "Idiota" w roli głównej. Dziwna sprawa, choć możliwa. Podobna do sprawy gdy ktoś na blogu AQ podał jej nazwisko -,- Chyba nazwisko, nie pamiętam. Nie przeciągając: Ktoś podał numer tel. mychy!
Jak dla mnie to głupie,  bo po 1 - Kto by znał nr. tel. mychy? Ci, którzy by ją znali w realu i którym dała numer nie mogli przecież tego zrobić. No bo nie daje się raczej nr. tel. swoim wrogom, prawda?!
Emo elen nie odchodzi!

Pewnie bardzo dużo osób nie chciało, żeby EE odeszła.. sama tego nie chciałam, ale co miałam zrobić? Myślałam, że już decyzja zapadła. Sama niedawno pisała "Zostaje tylko do końca vipa".. Lecz jednak zostaje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz