Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 20 lutego 2012

Kolejne zmiany!

Troszkę pogodziłam się z odejściem blondi, i postaram się powrócić do normalnego blogowania - zrozumiałam, że moje notki mają dużo fanów, i stracę ich jeżeli przestanę pisać.

Info dla nie lubiących moich emotikonek - ten post będzie bez nich . ! Możecie skakać z radości :)

Przechodząc do tematu - na MSP temat walentynkowy poszedł tam gdzie pieprz rośnie . ! xD żadnej zimy, żadnych walentynek - znowu normalnie. Oto nasz stary (znaczy się teraz nowy :P) wygląd MSP:
 Przepraszam za ucięcie kawałka ekranu, ale nie łatwo jest wyciąć taką krowę w paincie : D Pewnie was też zadziwił ten inny kwadracik w miejscu "Walentynkowego vipa", prawda? Teraz jest "Diamentowy vip". Brzmi ciekawie, prawda? Przyjrzyjmy mu się z bliska -
Wow! Niestety cena wciąż nie zmieniona - 149.99 zł. Przy zakupie diamentowego vipa dostajemy:
-Kolorowego rockowego bonnie (wow!)
1. złote okulary do nurkowania (może być)
2. złoty samochód (ładny)
3.Zestaw z tęczowymi kucykami (nie mój gust)
4. vipowską kanapę z kocem i roślinką (bardzo ładne)
Według mnie  najlepszy jest ten bonnie, do tego większości MSP-owiczów doskonale by pasował :)
Również jak przy walentynkowym vipie , możemy dostać niektóre z tych rzeczy nie tylko po przez kupienie vipa na rok. Również przy zakupie:
- Vipa na trzy miesiące dostajemy okulary i kanapę
- Vipa na miesiąc dostajemy okulary

Jak dla mnie kusząca oferta, ale ja swoich rodziców o to nie proszę. Nie mają zbyt dużo pieniędzy. choć nie jesteśmy biedni.. ale to już prywatne sprawy. Zaraz opublikuję nową ankietę dotyczącą Diamentowego Vipa, zapraszam do głosowania! Co by tu jeszcze?? Yyy... dobra nie wiem >.< Gudbaj xD (błędy specjalne) pasztety wy moje . !

5 komentarzy:

  1. Widać się już bardzo pogodziłaś z jej odejściem ... Usunęłaś nagłówek itp. itd. i teraz cudownie * blondynki nigdy tu nie było * ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylam kiedys fanka postow Blobdynki... :((
    Codziennie rano jak wstalam i wlaczylam komputer patrzalam czy nie ma jej gdzies nowych postow.. :((
    Coz, teraz pa, doslownie placze teraz jakby odszedl kawalek mnie.. >,<

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak Icy ale ja bym zrobiła własny blog... Oczywiście nie dziwie się... 14tysięcy wejść potrafi człowiekowi dodać fanów... 14tysięcy wejść w 2,5/4 lub nawet w 3/4 zdobytych przez blondi...-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam własny blog, jednak gdy dołączyłam do tego od dawna na nim nie pisałam.

      Usuń
  4. Drogi anonimie nic nie mam do IcyAgaty wiec się ogarnij trochę ...
    Agata ... TYLKO JA ZWĘ SIĘ PASZTETEM X-O XD

    OdpowiedzUsuń