Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 15 lutego 2012

setka notka i..?

Przypominam również o:
Głosowaniu jak mam się zmienić! (kliknij tu, by przeczytać szczegóły!)
 Konkursie narysuj siebie (klik!)

Chciałam wam powiedzieć że jest to setna notka na tym blogu! Ułożyłam nawet własną wersję sto lat, chciałabym żebyście ją sobie zaśpiewali :)
Sto lat, sto lat, niech będzie,będzie blog! Sto lat, sto lat, niech będzie,będzie blog! Jeszcze dwie , jeszcze trzy, jeszcze notek cały gar! Niech, będzie blog!
a tutaj muzyczka do tego:
Powiem szczerze: nie mam o czym pisać. Gdy sobie tak myślę, to przecież notki piszą tylko Blondyna, Emolus i ja. A reszta? Czekoo. i Mateusz 650 gdzieś zginęli , czy co?! Nie liczyłam, ile czasu minęło, odkąd jestem tu ja, czeko i mati, więc nie wiem czy przysługuję im wywalenie :@

Sądzę, że moje notki przypadły wam do gustu - schludnie, przerwy, długie i sensowne.  Teraz, aby wyróżniać się jeszcze bardziej wśród piszących: dodaję emotikonki do moich notek! Mam nadzieję, że nauczę się je dodawać do notek. Spróbuję:Yeah udało się! Teraz możecie od razu wiedzieć, że ja piszę notkę, bez zerkania w pole autora!Ale mam zaciesha Jedyny minus, to że za każdym razem muszę kopiować kod HTML emotki, ale cóż..dlaczego w bloggerze nie ma wbudowanej opcji wstawania emotek?! Było by łatwiej -,-  Ale da się żyć. W sumie to taka notka trochę bez sensu.. więc napiszę tu kilka innych rzeczy. Dobra, znowu niesensowna myśl: obrazek z emotikon:







Dobra, głupawka przychodzi xD Spadam, bo was zarażę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz